20090904

Uuh när jag vaknade för en stund sen såg vädret ut att bli helt okej idag. Så tittade jag precis ut då spöregnar det & blåser jätte mycket. Inte alls kul, hoppas det går över innan jag går till bussen ialla fall.

Skall snart börja göra mig iordning. har bara en lektion idag, människor i behov av stöd. Tror jag!?  Trtoligt gött på en fredag. Efter skolan får jag se vad som händer har inte planerat någonting ikväll så vi får väl se. Kanske kan våldgästa Madde en liten stund om allt är för tråkigt, hon kommer ju hem idag.

Imorgon är det kalas för kusin & kalas för Madde. Nu låter jag ju nästan som 50 år " kalas ". Hahaha

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: madeleine

ja, ett riktigt käringkalas kommer dte att bli. :P

fan, va bra att du läser den kursen då kan du ju ta hand om mig när jag blir gammal, när jag behöver stöd.

2009-09-04 @ 19:14:03
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0