Wooork:)

God kväll.
Jag är helt slut efter denna veckan. Min kropp skriker efter vila.. Och jag hoppas att jag somnar snabbt ikväll & sover hela natten för imorgon måste jag vara pigg. Skola sen blire antagligen gymmet & sedan träffa Mikael. Undra vad vi ska hitta på mer än att käka? Ja vi kanske skall hyra den där filmen ialla fall? Äh vi får väl se.
Jag mår lite bättre nu ialla fall man får göra det bästa man kan av alla situiationerna & det kunde ju ha varit värre!

Efter skolan idag så gick jag upp till linda & Andreas. Drack cola & spelade tvspel med Andreas. Jag måste säga att jag är inte så bra på tvspel där man skall slå ner varann hehe. Men alltid kul att umgås med dem!

påtal om det måste skicka iväg ett sms till honom nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0