Söndag kväll.


Äntligen kväll. Jag har längtat eftet kvällen hela dagen att få söva.
Jag & Madde vi har börjat vårt nya liv nu, vi har varit duktiga typ tre dagar i rad. Idag gick vi 2,5 km snabbt. Känns gör bra. Imorgon skall vi upp & gå surte runt tidigt på morgonen vi skall bli smala, komma i form till beack 2010 & till min student. Och vi får inte lägga av efter ett par gånger nu för vi skall klara detta! det är mycket roligare om man kan peppa varandra.

Mitt lov börjar imorgon känns helt underbart med en vecka ledigt förutom Onsdag. Så imorgon blire att promenera, städa rummet & åka till Mikael & fixa ny musik & tjöta hål i huvudet på honom. jag vet att han älskar mitt tjöt, haha :)

Nu ska jag ta min j*vla huvudvärk & slänga mig i sängen..

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0