20091017

Jag hade roligt igår. Faktiskt. Det var kul. Jag har inte haft det så kul på ett bra tag.
Efter att vi varit hos Daniel i den konstiga stämmningen så åkte jag & Sofia med Mikael Norén & Therese till Lilla edet på inflytningsfest. Kände inte en käft men det var  bara ( läs nästan ) trevliga människor. Allt var gör bra tills ja vi tar inte det här! Jag som inte tål ett sket slumrade te lite grann märker hur Mikael går från bordet bort mot Sofia som står med en brud. Hahaha mer kan jag fan inte säga!

Vaknade runt elva tiden i lite halv panik, sovit gör länge.
Idag blire ganska lugnt, kanske kilar förbi Mikael & käkar tårta han fyller ju år. GRATTIS
För första gången i världshistorien är jag inte bakfull..


Fyllebilder <3


Sööööv gött


Nanig Norén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0