20091020

Nu har det varit två hektiska dagar för mig. Men jag gillar't finns inget värre än att bara sitta hemma utan att göra någonting alls.
Måste fota nya bilder till bloggen, Madde skall fixa min dessign. Imorgon blir det nog & Madde jag ska inte glömma att duscha! :)

Jag har fått kläder av Madde yes massa kläder för hundringen. De är bra för jag behöver sprara pengar men samtidigt ha nya kläder. Jag måste hinna träna imorgon ju hur skall jag hinna allt jag har planerat imorgon? Praktik till klockan tre, sen träffa madde, träna, promenad med hundarna & kanske träffa Mikael, inget är ju bestämt. Får nog hoppa över några saker.

Nu skall jag fortsätta läsa bloggar innan vi åker till Vetrinären med Zizza hon skall få sin rabies vaccenation. & ikväll äre andra avenyn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0