20091019

Jag är helt slut i kroppen. Efter praktiken idag åkte jag direkt till gymet. Herregud min kropp skriker efter vila & sömn. Varje måndag samma sak, jag måste lära mig att sova mer på helgerna, ialla fall en hel natt & inte springa ute till sent. Men det är svårt att avstå något som är så himla kul. Som tex åka bil, lyssna på go musik, prata, det är mysigt. Jag älskar det!

Min helg har varit jätte bra. Faktiskt. Utgången i lördags kunde väl varit lite roligare kanske. Jag orkar inte riktigt skriva om min helg nu. Men jag har ialla fall träffat mina underbara vänner. Men jag får väl dra helgen lite snabbt.
I fredags åkte vi till Daniel, efter någon timme drog jag & Sofia hem & Mikael hämtade oss. Så åkte vi till Lilla edet på inflytningsfest. Det var ganska trevligt.

I Lördags så drog jag ut med Malin, Daniel, Fia sofia & Isaac. Vi var på pc ( sket ställe jag gillar sket ställen ). Det var ganska trevligt men jag börjar inse mer & mer hur jobbiga fulla människor är & hur mycket jag nog egentligen ogillar alkohol. Visst det kan vara skoj att dricka någon gång ibland men inte jämt. Btw. Vid typ ett hämtade Mikael mig & vi köpte glass, eller jag . Sedan så åkte vi till mig kollade film & sov jag var sjukt trött. Somnade runt fem den natten med. På Söndagen gjorde jag inte så mycket promenerade med Madde & vi fick nog varann på rätt bra humör när vi crusade runt ;)

Bilder kommer imorgon eller senare då min dator är gör seg.



Kommentarer
Postat av: madde

Det är lunch, jag brukar ju vara dålig sj, men det är lika mycket mitt fel.. :P Gymma vet jag inte, men vi kan gärna gå på prummenix.

När vill du?

Hittade du nått annat kul förutom presenten?



2009-10-19 @ 22:29:03
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: madde

Jag vet att du är intresserad utav mina tröjor, i din storlek och allt. Du kan få ett paketpris om du vill. BILLIGT! Diskutabelt pris. Kolla min blogg :D

2009-10-20 @ 11:54:05
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: madde

Du kan köpa jag ändrar din bloggdesign ;) Fast det skulle jag ju göra ändå.. varför inte en photoshoot nån dag`? Bilder till bloggen din, och min?

2009-10-20 @ 11:55:31
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0