20091015

Jag fryyyyyyyyyyyyyyyyser. Glömde stänga fönstret igår innan jag somnade trotts mina två feta täcken frös jag nästan ihjäl :) hihi.
Heller i mig kaffe nu för att bli pigg, som vanligt har jag ingen träningsvärk i mina ben även om jag tränade sönder dem igår nästan. Nåja jag är på god väg mot mina 150 kg muskler ;).
Äh nu fåre vara sluttjötat om muskler.

Jag tror denna dagen är ganska så soft, eller nja vi har samhälls kunskap tror jag? Eller är jag helt ute & cyklar i tankarna. I vilket fall som helst så undrar jag om någon slagit honom i huvudet? Hahaha .
Skall ialla fall köra Andreas & Linda till tåget på min lunch idag så jag lär väl inte hinna äta, men å andra sidan så gör jag aldrig det i skolan typ ialla fall..

Nu måste jag skynda mig klockan är ju redan tio över nio.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0