20091014

Får bli ett kort inlägg idag känner jag, har egentligen ingen lust att skriva alls eftersom allt är som det är. men det blir snart bra!

Efter skolan idag mötte jag upp Malin, vi drog till gymmet. Körde ett ganska så hårt pass dum som jag är när jag kände redan innan att det känndes som jag började få ont i halsen. Jobbade 2 timmar igår, jag borde väl kunna vistas på en förskola så kort tid utan att bli sjuk!? Får hoppas att det går över under natten.

Jag är trött, första gången på mycket länge som jag är trött vid denna här tiden.

I helgen har jag lite att välja på känner jag. Åka med Mikael på någon grejs i Lilla edet på fredag & åka lite cheva. Cheva är kul & varför inte? Eller om han bangar det han skall på & vi åker & fixar min musik hos honom. Eller träffa Madde? inte ens frågat henne. Skall ialla fall hämta papi i stan. Så ja vi får se.

På lördag blire ev utgång jag hoppas attnågra till också vill. Jag är taggad!!!!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0