20091013

Hellu.
Dagen har gott ganska snabbt & det känns som jag har hunnit med en hel del. promenerat 5 km med Malin i fontin, gött. Vi pratade av oss om allt möjligt, äslkar det att bara gå & bara prata rensa huvudet med en utav sina bästa vänner. Sedan har jag varit i Bäckebol med Temo & Tony, Tony bjöd på kaffe snällt snällt. Och så har jag passat barn på förskolan. Det var kul idag alla var lugna & snälla :)
Imorgon måste jag försöka att träna, det har nästan blivit ett beroende känner jag. Men så himla skönt när man är klar.

På lördag blire utgång & Mikael fyller 24 år. Men jag skall inte ut med honom för jag vet inte ens om han ska ut.
( Och ingen får bli arg på mig nu ).   För utgång blire med Malin, Daniel & några jag inte vet. yey kommer bli kul.

Nu blire lite gamla minnen här..


Erika´s fest.


Fia 18 år.


Borde jag ens visa denna fula bild?


Isaac på pc


Alex & jag 2007.


Typ April 2009. alla vart happy that day


Två fullagrisar


Erika i typ April


Mikael, Albin, Åsa & Erika i April typ.


Sommaren 2008 i kungälv.



Baboo & Alex 2008

Kommentarer
Postat av: malin

minnen minnen när blir de nästa gång da =P gå bort lite mer.

2009-10-15 @ 15:11:47
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0