20091012

Det var länge sedan jag vaknade på morgonen & bara ville ligga kvar. Dra täcket över huvudet & sova i ett år för att sedan vakna upp igen & börja om på nytt. Jag skulle göra vad som helst just nu för att vara 2 år igen!

Helgen har varit upp & ner. Jag & Madde åkte bil nästan hela natten i lördags. 5.30 på morgonen hämtade Mikael mig jag ville ha sovplats & det fick jag. När vi vaknade åkte vi & åt eller jag åt. Sen körde han mig hem.

Resten utav dagen spenderades med Jennifer & sedan med Madde. Jag är i ett stort behov utav att vara med folk nu nästan hela tiden & jag älskar mina vänner mest av allt i hela världen. Man kanske inte alltid visar sin tacksamhet men tacksam det är jag! Speciallt till Madde som stått ut med mitt tjat hela helgen. Du är bäst

Nu skall jag göra frukost & få bort min hemska huvudvärk.

Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0