20091006

God morgon!
Ställde klockan på 7.30 idag låg & snoozade i en halv timme innan jag orkade pallra mig upp. Nu har jag ätit frukost & skall dricka upp mitt kaffe innan jag skall ta en runda med hundarna.
Idag kommer bli en ganska lugn dag. Skall till läkaren när mamma kommer hem & kolla mitt konstiga hår jag fått på handen. Det är säkert ingen fara med det men lika bra att kolla upp det! Det gör fruktansvärt ont ialla fall. Efter det så skall jag åka till gymmet. Jag är lite besviken från igår faktiskt tränade mina ben & jag hade mer vikt än vad jag brukar inte fan har jag någon träningsvärk. Får träna ännu hårdade nästa gång. Idag blire ialla fall rygg, armar & mage som skall tränas.
Funderar på att powerwalka senare under dagen / kvällen också. Känns så gött när man väl fått gjort någonting bra :)

Måste ta nya bilder också så att Madde kan fixa min dessign också!


2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0