Bio & mys


God morgon.
Vaknade gör tidigt imorse gick upp & fixade kaffe. Gick och la mig i min varma säng igen & kollade klart på stefan och krister-där fick du. Mysigt det är så en lördags morgon skall vara. Nu har jag precis ätit frukost & skall dricka en kopp thé. Har inte sovit så många timmar inatt så ikväll blir det nog lugnt tror jag.

Var på bio igår med Madde, Mikael & Isaac. Vi såg Paranormal activity eller va den nu hette. Blev lite besviken faktiskt trodde den skulle vara bättre än vad den var visst det var lite humor i den men så äcklig var den faktiskt inte. Efteråt gick vi till donken & köpte glass & så åkte vi runt lite i audin hallaluulijaa innan vi åkte hem.

Ja kvällen idag får se om jag träffar Mikael eller om jag kanske ska träffa Madde? Har ingen aning ens om hon vill hon kanske skulle ut? ja du kan la höra av dig om du läser detta madde?

Nu skall jag dricka mitt thé.

Ha en fin dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0