20091118



God eftermiddag.
Jag skall alldeles strax åka upp till jennifer & hjälpa henne med en grej kan inte säga mer nu utan berättar om ett par dagar:)
Praktiken gick fint idag & jag har fått gjort massor utav uppgifter har bara en kvar nu. & sedan renskriva allt. Känns så himla bra. Funderar på att göra den sista aktiviteten imorgon eller på fredag när Malin kommer har inte riktigt bestämt. Jag skall ialla fall två två st treåringar & en fyraåring & så skall jag se om det kan former. Det skall få hämta saker i ett rum som ser ut som en cirkel, typ en klocka eller mnågot som ser ut som en kvadrat tex en bok. Ja ni kanske inte fattar man det skall bli intressant att se vad de ett år gör i utveckling. Nu är det ju ine utveclingen samma på alla barn men på ett ungefär!
Har varit en ganska tuff dag & jag är glad att jag började klockan nio. Lunchen var lugn iof hade tre barn själv & till mellanmålet hade jag 8 st treåringar, men de var förvånadsvärt lugna jag är imponerad det är så himla duktiga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0