Vi ses

Åh äntligen försvann Christian ur Robinsson. Han ha varit äcklig tycker jagv & elak. Jag hoppas Erik vinner.

Denna kväll har inte alls varit rolig, jag fick en saknad, jag saknar min morfar. Jag minns inte alls så mycket utav honom. Men det starkaste minnet jag har är när jag & Partin hälsade på dej & vi gick & köpte glass. Du mötte oss utanför sjukhuset där vi satt i solen & du hade dina blåa sjukhuskläder på dej. Jag minns att sdu såg relativt pigg ut. Jag minns också att du alltid läste tidningen när du kom hem till oss & att du hade hundra kg socker i ditt kaffe. Jag saknade dej inte för några år sedan, jag var så liten då & förstod inte riktigt vad som hände & varför du försvann. Nu i efterhand har jag nog fått veta mer om vad som hände, men jag vet inte allt. Men en sak vet jag. Jag vet att du finns där uppe någon stanns & ser allt jag gör & att du är stolt över mej.  Jag saknar dej så otroligt mycket. Vi ses i himmlen!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0