Torsdag morgon

God morgon.
Idag var jag uppe med tuppen, vaknade av att jag drömde att mamma & jag var ute med hundarna på kvällen. Hela våran gata var invaderad av massa små barn som sprang omkring med stora träpinnar. De låg två döda människor på gatan. Det sprang fram en unge till mig & honom putte jag iväg, så han sprang till morsan istället med träpinnen i högsta höjd. Hon lägger en rak höger rätt över näsan på honom så han flyger iväg. Haha helt sjukt va konstigt man drömmer ibland.

Klockan 9.30 idag kommer det två personer från ja va det nu hette & skall prata med oss om homosexuella & att vi typ kommer träffa på sådant inom förskolan, äh jag fattar inte riktigt, kanske blir intressant kanske inte!

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe & sedan kila iväg.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0