Soliga underbara väder.

Robinson finalen var ju rätt orättvis det är väl självklart att det skulle rösta på Ellinor. Killarna tyckte ju inte om Jarmo. Jag tycker själv att Elinor är inte alls någon värdig vinnare, inte för fem öre. Vad man sett på tv:n har hon knappt gjort någonting alls. Och Jarmo är en överlevare & har varit från första början ..
Men den som jag tycker skulle vinna eller ialla fall vara i final är denna killen.

Jag har höll på Erik ända sen dag ett ...

Idag har det varit en slapp dag, solat så jag har bränt upp mig, kommer bli en rolig natt.
Imorgon blir det stan tidigt på morgonen med madde för att sedan åka hem & slänga sig i solstolen.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0