Helgen

Har varit bra . Igår åkte jag till Hålanda som sagt med Jenny, Malin & Fia. Vi hälsade på Sofia. Det var jätte trevligt, vi åt mat, pratade, pratade, skrattade, skrattade sjung singstar & pratade lite till & skrattade lite till. Det var länge sen jag hade så roligt, det var verkligen över förväntan & det är något jag mer än gärna gör om. Jätte trevligt!!! Tack flickor :)

idag har jag mest gjort ingenting, städat mitt rum lite, har känt mig lite hängit på dagen men framåt kvällen försvann det. nu är jag trött i hela kroppen, men halsen känns lite bättre nu ;) Framåt kvällen gick jag till jennifer & kollade på tv. Hon fick sig ett jävla garv ute på balkongen, först fattade jag ingenting, men sedan förklarade hon att hon & Carro hade typ suttit & sagt " bananer bananer bananer bananer" eller något sådant vilket lät faktiskt ganska roligt. Haha.

Imorgon skall jag nog träna lite & powerwalka om min hals fortfarande känns nästan helt bra.

Snart väntar sängen & jag ska gosa ner mig med Zizza & lura upp ozzy i min säng, lycka till säger jag bara.

Puss.


Kommentarer
Postat av: sara

vilken söööt hund !



kom ihåg att rösta på mej på veckans blogg :D. skriv en komentar och skriv vem du röstar på. på de här nloggen www.alskling.devote.se , hoppas att du röstar på mejj ! :)

2009-05-24 @ 02:27:49
URL: http://aaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0