Dagens planer

God morgon.
Har precis gjort mej iordning lite. Skall strax åka till skolan. Det är väldigt dåligt väder, det regnar & är väldigt kallt. Har beslutsångest om vilket jacka jag ska ha. Vinterjackan kanske? Men det känns inte så himla kul det är ju Maj. Så får väl bli skinnjackan & frysa istället.. Ett parpply måste jag leta fram också, glömde mitt i skolan igår. typiskt.

Jag har skola till klockan 11.00 idag. Bara en lektion vilket är underbart. sedan skall jag till frisören. Efter det kanske stan med jennifer måste ha ett par skor. Och till sist plugg.. Har en grej som måste bli klar tills imorgon ialla fall.

Hur ser eran dag ut?

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0