bilskolan

God kväll.

Teorin på bilskolan idag fick bra, känner att man lär sig mycket på det & det är faktiskt ganska så roligt också! Vi hade ju estetisk verksamhet idag & jag har ju musik. För första gången på mycket länge var jag posetiv & trevlig hela lektionen & det var faktiskt väldigt kul idag!

Imorgon skall Jag, madde & mamma till backaplan. Jag får lön & jag skall köpa skor & ev studentpressent till madde om vi inte fixar det i helgen . Har planerat att köpa nagelack också om jag hittar något fint & kanske något i klädväg :P



Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Alex (BK)

Kul att höra gumman =)

Keep it up :) Haj, som simmar i havet ellr nått..

2009-05-26 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0