träna

Ah jag vill börja träna igen.Känner att jag blivit halv fet & det vill jag inte vara, jag trivs ine med att vara halv fet. Jag vill vara lika smal som jag var för typ två år sedan. När jag ätit klart min antibiotika & blivit frisk skall jag köpa gymkort igen & förhoppningsvis skall linda också göra det & eftersom vi är lika otränade så skall vi träna tillsammans. Sedan är ju våren påväg också vilket betyder ut &jogga med två av dom vita hundarna underbart.
Jag funderar på att börja skriva rent lite APU uppgifter, kanske lika bra att börja så man slipper göra det sen!?
Nu känner jag att min huvudvärk är påväg tillbaka så det är nog dags att börja skriva nu om man skall få något gjort.

Ha det så bra så länge!


jag saknar inte snön!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Om du går ner i vikt och blir lika smal som du var för två år sedan så får du en smal modellkropp. Och det har jag hört många gånger att du tycker är riktigt äckligt och fult :P ElleR?



Nej vi får ta krogen någon annan dag, om det var dte du ville? :)

2009-03-21 @ 16:32:19
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag var i den där gamla 70-tals affären, svennes ur och optik. Billiga och snygga glasögon faktiskt :D

2009-03-21 @ 18:42:18
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0