tisdag

vaknade 06.20 imorse väldigt tidigt med andra ord. Har vaknat ungefär en gång i timmen hela natten för jag haft sån hög feber. Har vaknat & snytit mej. Jag tänkte fan va svart pappret blev, så tände jag lampan & sådär massa äckligt näsblod. jag har inte blött näsblod på ja säkert 5 år, alltså riktigt mycket. Fast denna gången blev jag inte rädd utan eftersom jag visste vad det var. Jag brukar bli rädd när folk eller jag förr i tiden blödde i näsan eftersommin morfar fick någon konstig grej så det bara sprutade blod ur näsa & mun. Obehagligt & eftersom jag alltid tänker det värsta om allt så brukar jag ju tro att jag också har det så. När jag väl stigit upp imorse kom morsan in i rummet & skrek: VAFAn ÄR DETTA FÖR BLOD!? det är min näsa svarade jag lugnt. Haha va e att stressa upp sej? Efter att jag fått i mej lite frukost, cornflakes & banan & lite kaffe & två panodil så kände jag mej lite piggare & har suttit uppe sen ja halv sju ungefär. jag har börjat få värk i mina käkar & huvudet & ögonen. läste att det kan vara tecken på bihålsinflammation. Jag har haft det en gång & bävar för att få det igen.
Men nog om sjukdomar nu.

Kollade på något program igår om Natasha som blev kidkappad & inlåst i en källare när hon var 10 år gammal. Det är sjutk vad det finns sjuka människor. Hur kan man ens tänka tanken att stänga in ett barn? Åh blir så förbannad. Det är ju lika dant med fritzl om inte ännu värre. Jag kan inte ens föreställa mej hur det skulle vara att sitta inspärrad i 24 år. man missar ju ett helt liv, man missar ju allt. Åh blir så förbannad.'

Nu ska jag ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0