tisdag morgon

Hej!

Nu är det Tisdags morgon & jag sitter med min kopp kaffe & lyssnar på lite musik. Det är morgon för mej.
Skall snart göra mej iordning & sedan skall jag ha körlektion vid 9.50. Som vanligt ser jag inte fram emot det men det brukar ju alltid bli roligt när man väl sitter i bilen. nåja har kört ungegär en gång sedan sist så jag minns ingenting om vad han pratade om. haha. Vid halv elva skall mamma hämta mej & köra mej till skolan. Har musik lektion som jag inte vill missa, sedan svenska & projektarbete om jag inte minns fel. Så slutar väldigt sent idag ..

Efter skolan har jag inga planer funderar på att plugga lite grann, men jag har ingen motivation för det.

Nä nu måste jag göra mej iordning.

Ha de Ballt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0