tillbaka på praktiken

Igen. Kändes bra att vara tillbaka. barnen blev ialla fall glada & personalen också.
Man känner sej gött seg när man varit & jobbat hela dagen, men de är nog värt det tror jag.
Om en liten stund kommer Amanda hit tror jag, vi skall ta en promenad, skall föreslå att vi går upp till jennylund, sedan går heeela elljuspåret & sedan hem. Det är väl runt 5 km & jag måste börja träna så jag blir smal till sommaren. Jag vet jag är inte tjock, men jag vill bli lite smalare än vad jag är. 
Börjar få lite små ångest inför hur fan jag ska få ihop pengar till peace and love biljetten. Jag hoppas du jonthe hänger med hade varit grymt ballt. Får väl ta de samtalet dej någon dag.

Vill ha helg nu. kanske träffa Sebbe om han ska med sina föräldrar hit, om inte så blir det antaglgen utgång med Erika på fredagen. men lördagen då?


Finaste bror i sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0