mina små bebisar

Så underbara är de små barnen. Det sprider verkligen glädje, bara man ser dem springa omkring & leka, skratta & stoja blir man glad. Helt underbara. och det är snart bara en vecka kvar, sedan börjar helvetet igen .
Det kommer motgångar i livet & skolan är det värsta jag vet. Man får ångest, känner irritation, ledsamhet bara man sätter sin fot där. Jag hoppas att det kommer bli bra resten utav terminen & att jag kämpar & är där. man får tänka att allt här i livet har en mening & att man lär sig av av alla situiationer men ställs inför.

Efter min praktik idag så åkte jag för att kolla mitt öga, men fan inget fel på det. Blir så arg. Får se mammsen ringa gårdcentralen imorgon eller något för att kolla om jag har en inflammation ialla fall. Inga linser ögonen förräns på Måndag, Noo way att jag går utan dem så länge. Känner jag mej själv rätt så slänger jag i dem imorgon bitti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0