måndag & ont i halsen

imorse ialla fall, nu är det borta.  Sitter just nu med tandbiorsten i munnen skall skynda mej & göra mej iordning innan mamma kommer hem. Idag skall jag & jennifer plugga vi får väl se hur det går, det kommer nog sluta med att vi sitter & snackar skit. haha ;D

Igår var Amanda här, vi promenerade & drack kaffe. Sedan hade vi vägarna förbi jennylund så vi stannade till & pratade lite med Nadia & Nettan, eller ja hon pratade ;). Vi kollade på hästhoppning också. Jag höll häst i koppel, lite rädd  var jag. Men det gick över ganska snabbt. och nu vet jag innerst inne att jag vill inte ha häst.

Nu måste jag skynda mej!

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: alex

vill du inte ha häst längre ?

Ja trode du va jätte sugen på de :P hehe

2009-03-30 @ 15:42:17
URL: http://bkpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0