MADDE

Så fort du läser detta kan du vara snäll & ringa mej då. Måste fråga dej en grej, rätt så viktigt.

Ja dagen har väl varit rätt bra tills jag kom hem. Då kom jag på att jag har körlektion imorgon & eftersom jag var hemma efter klockan tre så har jag inte hunnit avboka den. Jag flippade över sa till morsan att hon får betala även om jag inte tänker köra & det fick väl bägaren att rinna över. Mer behöver jag väl inte säga.
Så tack vare detta så missar jag min första lektion imorgon & kanske den andra med. jävligt brta, smidigt carro.

Ja det var väl ialla fall lite roligt att träffa alla idag, men det var mest jobbigt.

Nu skall jag strax äta mat sedan vet jag inte vad.

ha det bra

Kommentarer
Postat av: madde

jag gillar verkligen överskriften idag :D Bra val, fortsätt så ;):D

2009-03-23 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0