läkarbesök

Det gick väl inte som jag tänkt mej. Jag kunde ju tänka mej att jag har öroninflamation, men inte att jag har både bihålsinflamation & lunginflamation också. Varför såg inte läkaren det i måndags? Riktigt sjukt. Antibiotika i tio dagar jippie.

Idag skall vi äta tacos här hemma. Grymt gott & det var länge sedan jag åt det nu. ( Jag vänar på att Jonthe skall göra tacos till mej eftersom han säger att han gör den så god. Upp till bevis nu babe ).


Amanda & jag för ett par veckor sen!

Kommentarer
Postat av: madde

Nej jag vet inte vem du pratar med på msn.. Vadå inte vågade ringa, hur ska jag kunna inte våga när jag inte visste att du ringde ?

2009-03-19 @ 08:42:15
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0