Idag har varit en bra dag

Hej.

Ja dagen har i stort sett varit bra. Hade bara en lektion så det var väldigt skönt. Sedan hämtade jag upp Wille från Amanda så tog jag bussen hem med Jenn. Det var en alkis som spytt i busskuren, mysigt. spy någon annan stanns när gång, tack! jag har övningskört, promenerat med Amanda & allt det där. 
När jag kom hem & Amanda hade åkt tog jag en dusch & sedan slängde jag mej på soffan för att kolla på Håkan Hellström. Han är nog den bästa jag vet just nu. Sitter just nu & lyssnar på " Jag hatar att jag älskar dej". Underbar låt.

Imorgon skall jag åka till skolan vid 9.13 skall äta frukost med Amanda i skolan, mycket trevligt man får kaffe då & det är bra! Så vi får väl se om själva frukosten  är något att ha för en som är så kräsen som jag är.



Kommentarer
Postat av: Madde

Ladda upp youtube igen eftersom någon har tagit bort videon från youtube. När det är gjort så ska jag kommentera låten =)

2009-03-26 @ 07:27:47
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Låten var inte min smak, tycker han lät som håkan han också, hade den där håkan-tonen när han sjunger denna låten!

2009-03-26 @ 15:42:03
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0