torsdagen 20090611

Efter skolavslutningen idag åkte jag in till bilskolan. Orkade bara sitta i ungefär en timme. Alla som känner mig vet att jag inte har någon värst koncentrationsförmåga & har väldigt svårt för att sitta still längre stunden. Men men lite fick man gjort iall fall.

Mamma & Jag har varit i Kungälv idag & jag fick köra Partins volvo som jag inte kört på nästan två år. Goare bil får man leta efter, grymt skön att köra. Helt otroligt . Inte alls svårkört som jag tyckte att den var för två år sedan :) Tänk va man utvecklas snabbt egentligen när man tycker något är kul.  Fick köpt ett linne från vero moda & ett par jeans på MQ. Imorgon skall jag upp rätt tidigt för vi skall köra Linda till tåget & sedan åka till Backaplan & titta på skor som jag inte hittade några idag.


Bild från 2007


Bild från 2007

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0