hetsplugg...

Hetsplugg, oro & stress har nu varit min vardag de senaste veckorna. Idag har Jenn & jag skrivit klart typ två grejer & skickat in, vilket känns bra. Nu hoppas jag verkligen att hon är nöjd annars ja, annars .. Imorgon skall vi åka tidigare till skolan för att göra klart vårat projekt typ & en annan grej, vi måste bli klara måste lämna detta bakom mig nu & försöka tänka framåt, även om det är svårt, väldigt svårt. Torsdag slutar de flesta skolan, jag därimot slutar om ungefär två veckor så skolavslutningen är något som jag inte kommer gå på. Varför ens när man inte skall sluta nu?

Nu ska jag fortsätta lyssna på Winnerbäck & städa mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0