Hej kaj, Halåååå bojje.

har precis kollat på film & målat mina naglar. Jag hör hur det blåser ute har ingen lust alls att gå ut med hundarna ikväll..

idag har jag labbat, visst jenn gjrode det mesta typ. Sedan har jag skrivit labrapport. Och gjort löv-provet där jag fick VG tror jag .... Jo det måste de väl blivit. Känns gör bra & jag var verkligen motiverad just då...... men efter att H förklarade allt jag var tvungen att göra för Godkänt i projektarbetet så blev jag den vanliga Carro, med andra ord tvär, tjurig & vägrar göra någonting alls. Jag är verkligen som 5 år, behöver en lräare som sitter bredvid mig hela tiden & hjälper mej. Är det normal egentligen när man är 18 år. Känns ju inte så ialla fall.

Nu skall jag nog sätta på en film till är gör trött efter en vecka i skolan.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi ska ta och äta lite sill, sen ska jag dra till Tjörn.

2009-06-18 @ 19:20:19
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: madde

För det första så är det är inte bara jag som bestämmer om vilka som ska komma. För det andra så är det så att om du vill mig nått mer i denna fråga så får du kontakta mig utanför internet.

2009-06-19 @ 10:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0