Barn diskuterande

Jenny & jag diskuterar barnuppfostran. Mycket interssant måste jag säga. Och vi tycker verkligen inte samma sak om någonting på den punkten. Bara när det gäller att många barn har fri uppfostran vilket i sin tur kan leda till ja, inte bra grejer.

Aneway, idag har jag mest gjort ingenting. Städat mitt rum & rensat min gaderob. Slängde 2 påsar med kläder så nu vill jag bli rik & shoppa nytt. Önsketänkande.

Sitter & läser på aftonbladet samtidigt som jag bloggar, det händer ju massa konstiga saker som man själv inte ens hade kommit på tanken att göra. Stänga in sin familj tex sjukt. Varför vill man stänga in sin familj i huset & aldrig låta dem komma ut? Eller mörda massa oskylldiga människor? Eller råna banker? Fattar inte riktigt vad man får ut av det.
Något mer som jag tycker är konsitgt är att Jacksons barn inte visste att han var superkänd över hela världen. Med tanke på alla fans, fotografer osv som strömmade runt om dem när det var med sin pappa utanför deras hem. Ja, det låter konstigt.

Imorgon får vi se vad som händer & på Onsdag skall jag träffa Malin om hon mådde bättre & hoppas det inte är något allvarligt. Krya på dej gumman. love you!

& tre dagar kvar till Madde kommer & vi skall se Brüno med Isaac I think yes!



Zizza & Ozzy kärlek



Nu sängen med min bok "flickan som inte fick finnas"

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0