20090718

Igår kväll gick jag upp till Madde för cider & tjöt. Efter en stund cyklade vi ner till mig. ja Madde skjutsade mig på sin cykel, old times. Vi kollade på Living with michael Jackson & hon tyckte nog den var lika bra som jag..

Idag åkt vi till stan för att hämta ut våra biobiljetter. På måndag skall vi nämligen se Bruno, ja Isaac skall med också .. Hoppas den är bra  ..

Skall starx äta mat & sedan upp till Madde för att kolla på filmerna som vi hyrde förrut. Det blev " I taket lyser stjärnorna" & " pojken i randig pjamas" Som jennifer sa var väldigt hemsk.. Sedan en till film som jag inte minns vad den hette.. Kommer bli trevligt & jag är glad att hon har kommit hem från Frankrike & gör mitt sommarlov mycket roligare :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0