Skolan...

Har börjat igen . Känns sjukt åt helvete. Det första vi fick var att göra två arbeten, helt sjukt. Första dagen & vi får redan massa skit att göra. Förstår inte hur folk tänker.
Idag fick jag brev & på måndag har jag en evk. Känns inte så jätte bra att gå på det känner jag, dra upp allt som jag redan sagt & sitta där med fyra vuxna. :(
 När jag såg dej idag så blev det dubbla hjärtslag & hela jag började skaka. Hur kan jag vara så patetisk? hur kan man trycka ner sej själv i skiten när man vet att det inte kommer bli som man vill. Känslorna tar nog i överahand.
Saknar dej hela tiden snuttis.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skolan är rolig

2009-01-11 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0