promenad genom stan

Fick sluta gör tidigt idag. Klockan 10.00 helt underbart. hade bara en lektion, hälsopedagogik. En ny kurs som verkar ganska så slapp Passar mej bra ^^
Så runt elva var jag & jenn hemma. vi hade en mycket hestisk diskution om homosexuallitet. Och vi kom nog fram till näsan samma slutsast . Vi drack massa kaffe & tjötade & kollade på tv osvosvosv.
Sedan runt 13.30 drog jag hem, Amanda ringde & ville att jag skulle komma ner till henne. Sagt & gjort satte mej på bussen med Amanda & Zizza. Vi drack mer kaffe & sedan gick vi till Guldheden från vasaplatsen. och sedan gick vi runt tillbaka. Tog typ lite över en timme, en härlig promenad.

Skall snart lägga mej & kolla på How i met your mother innan jag skall sova. Har iaf sovmorogon imorgon skönt det ialla fall.

Vackra människa du får mitt hjärta att slå dubbla slag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Fin blogg du har! :)

2009-01-14 @ 20:09:46
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0