lyckad eller olyckad dag?

Oh yes. Sovmorgon till halv tio idag. Underbart. Drog till skolan & hade svenska. Sedan åkte jag & jennifer till stan & gjrode mest ngenting? Vi åt en pommes & sedan åkte vi hem typ? Vi drog till henne & gjorde mest ingenting då heller, vi var helt osociala, vi sa ingenting till vardnara typ hur länge som ehlst. Båda satt i egna tankar, vad är sjukt osociala personer? Haha. Båda var sjutk trötta så helt plötsligt skrattade vi så mycket så det dinte fanns något att skratta åt till slut. Bara fula grejer. galet..
Efter att jag hade varit hemma en snabbis för att äta så bestämmde vi oss för att power-walka, vi gick i ungefär fem minuter innan hon skriker. FAN VA TRÅKIGT!!! och jag säger ska vi köpa cola & chips & se på tv? Ohyes vi drog till Netto. Sedan tittade vi på lets dance & rätt personer åkte ut tycker jag. Vi jubblade av glädje.
Nu sitter jag här & är gör trött men har för mycket tankar i huudet för att kunna sova. Kulkul.

Ni får ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0