helgen

har mesta dels spenderats med Amanda. I fredags åkte jag till henne och hjälpte henne att fixa Wille, inför hans klippning. Innan det var vi hos min uppfödare och babade mina hundar...
I lrödags försov jag mej som vanligt när jag ska iväg. Vid halv tio var mamma & jag inne på mässan. Hann se lite av när Amanda & Wille var inne i ringen. Det gick bra tycker jag & Amanda är nog nöjd ;) Jag fick ett trimbord utav mamma & pappa äntligen :D .. På eftermmiddagen gick amanda & jag promenad innan hon stack hem.
Idag har jag mest gjort ingenting, jag har badadt Ozzy & fönat honom, vilket jag strax skall fortsätta med innan vi går ut. jag har städat lite på mitt rum, & druckigt massor av kaffe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0