börjar nog bli en sjuklning

Usch. Har varit en bra dag idag, fram tills klockan typ 18.00. Mamma & jag skulle precis gå ut på en promenad när jag fick en underbar hosta. Men det tänkte jag inte så mycket på så vi gick ovanligt snabbt i ungefär en timme. rfter att jag kommit hem duschat & ätit & sådär kände jag hur ont jag började få i min hals. Fan. Efter ett litet tag till kände jag hur jag började få värk i kroppen & bli helt seg. Så nu har jag knarkat ipren & hoppas att det går över, vilket det antagligen inte gör. Vem har tid att vara sjuk nu?!
Skall alldeles stax hoppa i säng & kika på film.

Och Jenn har tatuerat sig idag jag väntar med spännig på att få se hur det blev;D

Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0