tröttis & gladis

Praktiken idag gick bra & det var roligt ;) As always, Bortsett från att min lärare var där. Jag kan sammanfatta det med ett ord, man kan inte tycka om alla. Det är bara så. Det gick hyfsat bra iallafall & jag var ganska trevlig tror jag. Jo jag var trevlig.

mamma hämtade mej & vi åkte för att kolla om Ambers sele verkligen inte är för liten som vi tycker. Men nej det var den tydligen inte. Jaja får väl tro på de hon säger.
Sedan blev de hem en snabbis för middag & kaffe innan jag mamma & Linda åkte til backaplan. Jag köpte två tunnikor så nu är jag lite nöjd ;) Känns bra. Linda köpte en göööör fin klänning. Jag vill med ha en sådan men icke jag är fattig som vanligt. Attans :( Jag får väl sno hennes någon gång när hon inte märker. Haha.

Kollade på familjen annorlunda förrut & jag reagerade väldigt på att den ena familjens trillingar som är två år inte har ätit själva hemma förrut. Hallå!? varför inte? Det är två år gammla lixom.

Nu blir det film innan jag skall sova.

Kommentarer
Postat av: Fredin

hahah ja lr hur sj så började man ju när man var 5 månader att äta sj :P

2009-02-23 @ 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0