körlektion åt helvete

Fan kan man säga så? Jag vaknade imrose utav ett telefon samtal klockan 8.30.
"Hej det är från bossestrafikskola"
"hej" svarar jag
"vi saknar dig" säger hon.
"jaha hade jag körleltkion idag?"  frågar jag.
"Ja klockan 8.20"
"Fan aha men de har jag glömt av. Så jag måste betala nu då för en lektion som jag inte ens har kört på?"
"japp eftersom att du missade & inte avbokade så måste du det"

men jag fattar inte varför man skall betala hela summan. det kostar ju typ 400 spänn för en lektion, de är ju svin dyrt. Varför inte sätta så att man betalar typ halva priset istället då? Hela det är ju helt sjukt. Grattis Carro vart ska du få de perngarna ifrån?
Så madde jag har inte råd med bio, vi får fika istället. Fan säger jag bara. Att jag är så dum & ens bokar en lektion på mitt lov som är klockan 8.20.

Nu skall jag gå & ta på mej kläder sitter fortfarande i pjamas & sedan skall jag gå & möta Amanda.
Madde du kan väl höra av dej till mej sen?

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: madeleine

Jag tycker de gör rätt att ta hela summan eftersom om du inte hade bokat så hade nån annan kunnat ta din plats istället så om de hade tagit halva priset så hade de gått back.

Well well. Men jag förstår ilskan.. Jag ska till tandläkareen idag.. Haha, hoppas jag inte missar min tid. Men det är lungt, jag va på bio igår ju så.. Så det blir la fika och kolla i affärer ;D ?

2009-02-13 @ 09:59:24
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0