helgen .

Hej.
Nu har Jenny & jag vaknat & skall strax äta frukost. väntar på att hon skall duscha klart så passar på att skriva under tiden.
Igår var vi på chez en stund, sedan blev de väl som vanlit att man inte kom överens om vart man skulle så vi bestämd oss för att dra hem istället. Madde tog en tidigare buss hem medans Jenny & jag åkte med Amanda på hennes vagn.
Det var trevligt annars tycker jag. När vi kom hem till mej käkade vi mackor & sedan sov vi. Vi var hemma runt två tiden typ!?

Idag skall vi gå på stan på dagen, trevligt.  Sedan blir det att träffa Amanda om hon nu inte är fööör bakfull ;) Så skall vi ut ikväll . Yes.

Nu skall jag se om jenny är färdig.

ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0