en dag

Kvar. Imorgon blir det somsagt utgång, med Jenny, Madde & manda tror jag. Vet itne riktigt vart vi skall ännu, men det kommer bli super kul. Jag hoppas att praktiken går relativt snabbt imorgon, för runt fyra tiden skall jag möta jenny & manda vid tåget. yes ;D På lördag blir de också utgång, Amanda fixade du öl till oss till lördagen? 

Idag har jag & Madde promenerat, hon försökte döda mej genom att dra i mej ut på en isfläck och sedan hålla fast & dra mej. Jag blev rädd & skrek. haha.

nu skall jag slänga mer framför tv.

ha de ballt

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, där blev du allt rädd!!

Ses imorgon!!

2009-02-26 @ 22:40:29
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0