Vilken natt ..

God morgon.
Vilken natt alltså. Somnade gör tidigt igår var helt sluuut. Vaknade runt tolv tiden & frös som en galning, jag har aldrig i hela mitt liv frusit så mycket förrut. Sedan fick jag gör ont i min hals så jag knappt kunde svälja. Underbart. Frös hela natta & nu sitter jag med över 38 graders feber & tvingar i mig yoghurt med galen nackvärk & huvudvärk.... Och inte nog med det. Så fort jag rör mig minsta millimeter känns der som jag skall kräkas. Mår så fruktansvärt illa. Blir så irriterad.. Jenny kommer ju imorgon & som de är nu kan jag ju glöma att träffa henne & Manda:(. Jag som sett fram emot detta så himla länge nu.. Jag brukar inte grina när jag är sjuk men idag kan jag inte hålla tebax skiten. Antar att det är annat som spelar sig in också. Vafan har jag fått detta ifrån? Jag tror ju det är svinis.

Nu skall jag ut i köket & hämta vatten & hoppas att jag inte spyr påvägen.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0