Söndags mys

God morgon!
Hihi vaknade upp på de mest underbara sättet imorse. Jo jag vaknade av att det var något som rann ner för mitt ansikte in lite i munnen för att sedan fortsätta sin färd & droppa ner min säng.. I red rexlex drog jag upp min hand, JAA NÄSBLOOOOOD!!!. Dropp dropp in på toaletten. Jag tror nässprayet som jag sprutade in typ 5 sprayningar inatt har gjort sönder min näsa:). Jag borde nog lägga av med det nu, mycket man behöver sluta med egentligen ..

Idag har jag en del saker att göra tror jag ja det har jag. Jag skall bada Boriis först måste ju testa Fönen på honom med.. Sedan skall jag bada Amber en gång till så att jag kan blåsa ur hennes päls ordengligt så hon får tillbaka sin päls snabbt. dammsuga mitt rum handla en foundation  osvosv...

Imorgon är det skola igen börjar kännas lite jobbigt nu. jag har mått som en prinsessa på dagis. Ätit regelbundet, Sovit nästan varenda natt helt underbart gött, med bortsett från typ två veckor, vaknat utvilad på morgonen med ett leende på läpparna. Varit så himla underbart.. Nu är det tillbaka till stressen igen. Som tur är så är det bara en vecka innan det är lov i typ 2 veckor tror jag. Så vad har ni för planer på lovet? Måste ju hitta på någonting!

Nu måste jag sätta fart .
Bild på nybadade voffsingar kommer upp senare idag i bloggen.

ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0