Känslor.

Idag är det första gången i hela mitt 19 åriga liv som jag ber om ursäkt till någon som jag varit tyken mot. Jag var så duktig att jag tom ringde upp personen en timme efteråt & bad om ursäkt. Kändes bra för en stund men nu känner jag mig ledsen igen & jag vet inte ritkigt vad jag ska tro. Det bästa är nog att gå & lägga sig, försöka somna även om allt bara snurrar i huvudet & det känns som man skall grina när som helst. Tyck inte synd om mig tack jag behöver bara få ur mig en del .. Tänk egentligen att EN ENDA jävla människa kan typ styra över ditt liv, hur du ska må & allt. Skrämmande eller är det man själv som är svag? Som inte orkar stå emot alla känslor, irritation, frustration,ledsamhet. ? Som är jävligt knäpp & tror att saker och ting löser sig genom att hålla käft?  Äh jag vet inte men en sak vet jag.. Jag är just nu i botten på en svacka & jag kanske inte kommer blogga så mycket nu de senaste dagarna, men jag skall försöka så gott det går. Har ni tur så kanske det kommer ett inlägg redan imorgonbitti.!
Jag är ialla fall nöjd över mina julklappar jag fick idag!

Hoppas ni haft en bra jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0