julgodis.

Godmorgon.

Ah älskar livet just nu. Jag var ju halv sju när jag gick ut i fredags, och när vi skulle hem missade vi ju sista bussen så vi fick ju gå över bron i typ 13 minus grader eller något när vi kom hem till Madde frös jag som en gris. Sen var det inte meningen att vi skulle sova där så madrassen var ju svin kall ( sånt tänker man ju inte på just då lixom ). La oss på en IS kall madrass & skulle sova. Det var galet kallt. Men ialla fall så är jag sjuk igen. Mer hosta, förkyld & det känns som febern börjar komma igen. Om det inte är för jag missade en natts sömn igår...

Men jag skall ialla fall baka julgodis med Linda idag det skall bli trevligt ..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det fanns en soffa att sova i om man ville det. :P

2009-12-20 @ 14:34:20
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0