gröt till frukost det bästa som finns.

Min röst var paj imorse. Så när jag ringde praktiken & sa " hej barbro det är carro" Det jag fick te svar var. OH HERREGUD. haha lät faktikt lite roligt måste jag säga. Så jävla typiskt sa jag att jag är sjuk igen. hon sa att jag inte borde åkt till Ullared, men inte mitt fel att jag är sjuk. Hon är så snäll.. Snällare människa får man leta efter. Känns bara så typiskt att bli sjuk sista veckan igen jag vill så gääärna vara där & ställa upp för dem så som de alltid ställt upp för mig..

Men nog om det.

Mina tänder gör så jävlans ont. är de förkyldningen eller är de för de börjar hända saker i min mun?
Skall ialla fall köka mammagrynsgröt nu te frukost & hälla i mig massa kaffe så att jag orkar gå en runda med hundarna. De måste ju ut i vilket fall.

Vi hörs senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0