Folksamling i Ullared.

Oj va mycket folk det var i Ullared idag. Helt sjukt.. Jag köpte typ ingenting en väska som kostar 600 spänn fick jag för 80 kronor. Det var ju ett bra köp iaf. Den är inte särskilt snygg men jag kommer få plats med massvis av saker i den.  Sedan blev det underkläder, strumpor, vantar osv...  är faktiskt besviken jag som trodde jag skulle hitta massor. Alla snygga kläder fanns bara i storlek L & XL typ. Sen ansiktskräm fanns det inte & de behöver jag verkligen .. Men Mamma & jag skall ner snart så då hoppas jag att jag hittar mer.

Just nu sitter jag & lyssnar på beds are burning med Midnight Oil. Klassiker. Det kliar överallt på mig & jag funderar på vad jag har ätit för något idag som jag inte tålde...




en del saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0