20091222

God morgon. Snö mina vänner, ja lite snö ialla fall . Happy.
Vaknade precis har haft en hund på varje sida om mig inatt. Amber som aldrig brukar ligga i sängen tog en jäkla massa plats. Haha <3.

Idag skall Amanda & jag ut & promenera i snön & dricka kaffe i skogen med hundarna mysigt. Efter det skall jag till Mikael, eller han ska lämna blod först så vi skall väl dit innan. Man bore väl gör adet också men med mitt dåliga blodvärde så behöver jag de lilla blod jag själv har!

Jag har hos läkaren igår fick utskrivet kåvepinen eller hur de nu stavas ifall att jag blir sämre. Sen fick jag cortison nässpray som skall hjälpa mig at bli av med mitt nässpray beroende. Hoppas det fungerar nu... & renexin som ska göra bihålorna inte så trånga eller något, har ju ont i dem.

Nåja nu är det frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0