20091217

Guud va trött jag är. Sovit sammanlagt två timmar inatt . Helt sjukt. Jäkla hosta säger jag bara ..
skall ialla fall traska iväg till skolan en sväng idag känner att jag måste dit. Saknar ju folk där ..

Imorgon är det fredag äntligen & jag ska till tandläkaren & spänna tandställningen. Sedan skall jag & Isaac handla julklappar, madde kommer nog in till stan också tror jag. Efter det skulle de blivit utgång men jag tror att jag bangar eftersom jag hostar så jäkla mycket. Skall föreslå midgård för Mikael. Haha även om jag tror han vill göra något annat. Fast vi har en plan är det snö skall vi sladda med audin ;) ..

Nu skall jag föna klart håret.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0